Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2013 01:45 - До младите хора в България
Автор: kpandjarova Категория: Политика   
Прочетен: 2436 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Написах това преди години.(2008)Бях идеалист и сън не ме хващаше какво да направя за да се пробуди народът ,да  се обединим и да си върнем изгубената България.Бях далеч от Родината и дълги години бленувах да се завърна у дома.Разрухата и разпадът в България ми причиняваха болка,но "една птичка пролет не прави".Написах моето обръщение,с надеждата,че ще намеря сподвижници,съмишленици, ще реагираме,ще се преборим ,ще променим системата...ще върнем усмивките на децата си.Осъзнавах,че вече не съм в първа младост и постепенно силите ме напускат.Вече повече исках отколкото можех.Единствените,които можеха да се справят с тази задача са младите. Днес е и един много светъл ден в българската история. Преди 140 години един исполин на човешкия дух и чест отдаде живота си за България,за една "свята и чиста република"- Апостолът на свободата Васил Левски. С поклон към делото и подвига му  е  и моето 


                   Обръщение към младите хора в България
 



      
Чудесно е,че толкова много млади хора милеят за Родината.Напълно споделям терзанията разочарованията на младите хора в България.Ние като народ се намираме на кръстопът.Кой път да изберем? Утъпкания,изпълнен с мизерия и лишения,чалга и грозота,апатия и агресия,или този на пречистването,връщането към исконно българското като душевност,традиция,сила на духа,съзидание.Винаги съм вярвала,че бъдещето на милата ни Родина принадлежи на младите хора у нас-дотолкова,доколкото те все още се намират у нас и не са поели по трънливите пътища на емиграцията,което се оказа както моя и на децата ми съдба, така и на още три милиона прекрасни български чеда.  Но те се нуждаят от НАПРАВЛЯВАЩА сила, която да ги поведе по пътя на промяната към прекрасното. Тази сила аз виждам, че се крие в знанията, уменията и мъдростта на възрастните. Както в онази приказка за царя, който заповядал всички възрастни хора и старците да бъдат избити. Останал само един старец, който оцелял, защото синът му не намерил сили да го погуби.Настанали гладни времена,мизерия и безизходица за страната. Царят заповядал на сина да намери жито и да се засеят нивите за да оцелее царството.В противен случай-смърт.Отчаян,синът споделил със стария си баща пред какъв ужас е изправен. Бащата го посъветвал да разровят мравуняците , да намерят скрито от мравките зърно и да го използват за засяване на нивите. Когато синът изпълнил задачата си, царят , силно впечатлен , го попитал как е успял да спаси хората от гладна смърт. ”Ще ти кажа,царю честити, но искам да ми обещаеш, че няма да се отнесеш зле с мен след това.””Обещавам ти , момко!” И така синът разказал за злочестия си баща, когото укрил от жестокостта на царя и как мъдростта и богатият житейски опит на възрастния човек спасили хората. Тогава царят засрамен, разпоредил да се спре с избиването на старите хора, да им се отреди престижно място в живота на обществото и тяхната мъдрост и съвети, съчетани със силата на младите, да помогнат за възраждане на царството за добруването на всички.Разказах тази притча, за да обясня , колко е важно, вие, младите хора да действате, да раждате идеите, да просперирате, а ние, вашите майки и бащи, баби и дядовци да ви помагаме да откривате подводните рифове и препъни камъни. Мисля, че заедно ВСИЧКИ българи -вътре и извън родината, млади и стари, учени и не толкова можем да направим България едно по-уютно място за всички български граждани. Ние,вашите родители, учители, съграждани сме до вас, с вас и можете да разчитате на подкрепата ни.Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му. Поискайте, посмейте и го направете.Там където има воля,има и път.

П.С.И сега отново препрочитам  написаното от мен преди години.Навън се чува грохота на хиляди хора,скандиращи "България",виждам лицата ви,млади хора,решени на всяка цена,повече от всякога да отвоювате родината си от мафията,монополите,да я изправите на крака от отчаянието ,разрухата и грабежа. Виждам волята ви за победа и се усмихвам.Щастлива съм.Вие ме чухте и сега съм спокойна.Бъдете щастливи, мили млади хора,бъдете единни и отговорни. Вие доказахте,че с  вас България няма да загине!!!Апостоле,спи спокойно.Това са твоите потомци.България няма да умре.

   



Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930